a newbie

>btl2 penat gila buat blog ni... bila tekan TEMPLATE .. ;bnyak yg bermain d minda ak.. arrr apa nak buat pas ni.::::macm mna nak tukar LAYOUT dia ni.. susah gila ...
hampir nak putus asa pn ada...>bila kawan aku ... nama dia ZAHRINA bagi tahu macam gini... gini... gini.. tahu masalahnya aku... aku sanggup tanya kat kawan facebook aku ~shafie vahidi ~zul fadhli   "kmu tahu kah macam mana buat blog? ajar aku? adui.... muka x taw malu... btl2... walaupun ... banyak yg ak lalui untuk buat blog ni... ak tetap akan teruskan perjalanan aku... whehehe. seperti kata cikgu aku .. ya maybe kmu tak kenal...       nama dia CIKGU HALIJA ...       kita mesti teruskan perjuangan hidup kita... jikalau bukan kita yang menentukan hidup kita siapa lagi?? teeettt..... yang penting aku nak mulakan blog ni untuk meluahkan perasaan aku... maybe ada kawan baru yang mahu kawan dengan sya... hehe.. SNGAT dialu-alukan.. kehkeh... (macam penyambut tetemu la pula n_n

No comments:

Post a Comment